Monday, September 14, 2009

One of the most memorable week of the year.

  "Cikalang ahh..."
"Blur blur tgk... blur2 join... blur2 bwat... blur2 dpt keta... blur2 siao!!"
"Nk berenang, tanya org yg berenang. Bkn tanya org yg baca blog camana nk berenang, research nk berenang, cakap2 nk berenang... Tanya org yg alami!! Tanya pada pihak yg salah, dpt soalan yg salah!!"

"We will not know and feel that particular feeling unless you've tried and do it yourself!!"

"Takut? Takut kerana apa? U xbwat dan cuba mmg la u takut! U hidup masih bergantung pada org laen pas2 u takut u nak independence! Kluar dari comfort zone!! Be a FIGHTER!! Not a WHINER!!"


"Semua org ada tujuan... tp selalunya diorang baru sedar bila peluang nk capai peluang itu sudah terlepas. Pergi tanya org tua2... mesti diorang akan cerita perihal diorang terlepas peluang, "Dulu kalo aku bwat projek tu, mesti aku dah kaya!", "Kalo aku dulu belajar rajin2, mesti skrg aku gaji besar!", "Kalo aku xberhenti, mesti skrg aku dah jadi manager...". Regret... regret... Kecewa... sudah menjadi lumrah alam. Tujuan untuk dicapai! Bkn utk dikomplen org laen halang kita!!!"

"SIAOOOOOOOO LAAA INI BISNES!!!!!"

"U olang LAO-YAAAAA LAAAA.... =_="

Frankly speaking, I feel very grateful that I found this "opportunity" and befriended many EXTRA-ORDINARY MEN. Their talks and the story of their journey really inspired me and make me realize we are not OTAI and clever at all!!

"Kalo u orang tanya org baca buku ja... atau tanya org yg penah bwat... mana satu lagi confident?"

"Duit bkn segalanya... tp segalanya adalah duit!!"


"Jgn ceritakan kebanggaan... kerana itu akan membuatkan kita lupa SAPA KITA, dan membuatkan kita alpa asal-usul, camana kta bermula. INGAT ur JOURNEY!! LAGI SUSAH LG BEST!!!"

"Purpose: Tolong org sebanyak2nya!! IKHLAS tu PENTING!!!!!!!!!!!!"
Thanx DUKE CHONG!!!

Byk sgt nk sharing ni... atoiyai... T__T
p/s: challenge... challenge... challenge...

0 comments:

Post a Comment